Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Tuesday, August 26, 2008

rAmAdHan DatANg LagI..



hehe..sedar x sedar dh nk msuk bln pose lah..hmmm
time ni lah kte lebih melakukan ibadah kepadaNYA dan bpose penuh..rizz cm u'll
yg len rutin tetapp poser beb wlpon pnat bkerje.. teringat lak pose2 last
year..


pose mse bgelar student.....

haha teringat ble ingat2 blik dak2 ni curik2 mkn
ble bln pose..x malu btul..dh la mse time nk bbuka dok nyebok ngn org2 pose..
hambik haa tray mkann tu klau boleyy la kn nk penuh 1 tray tu ngn nasik.mee lah
kue la kurma segala.haha.tp aku mmg suke sgt pose time study.time ni lah kte dpt
bgurau senda ngn kwn2..sama2 g surau wat terawih..uhuu..bezz sesangat time tu..
tetiba tringat kat bob..ape la cter...aku kh yg ego smpai kte putus kwn bob??
atau ko yg ego.. trase bsalah plak:(... zul...hmm lpas grad ilang cmtu jer..hmm
tringat kat ayie!! yeah die la kwn pling best skali mse dok blaja.dh la
klaka.ahakss.aku la pling manja sklai kat dorm kannnnn gteww.

cipan.hehe fami..rindu laa kat intake2 2006
ikbn..miss u so much!!


pose bkerja di dzj & associates chartered
architects....


bmula khdupan bkerja..tup tap je abis blaja dh
kejer.pose ble keje agak leth..sbb keje aku pon dok ngadap auto cad.. ditmbh
bebelan shirah g time tu dok aku tkedek2 g wat drwaing.. huhu windu kat hang
shirah ngn kak ayu..hopely korg pon enjoy dpt bpose n beraya di rantau orang,,
dubai uae... jupe hang pa taun depan k..:)


pose bkerja di jason low
architects..


???? xtaw la cmane
nti??:p..tguuuuuuuuu

2 comments:

you are now in my zone said...

salam ramadhan ritzz :)

Mohd Sufian said...

Selamat menjalani ibadah puasa.

"(Beberapa hari yang ditentukan itu ialah) bulan Ramadhan, bulan yang di dalamnya diturunkan (permulaan) Al-Qur'an sebagai petunjuk bagi manusia dan penjelasan-penjelasan mengenai petunjuk itu dan pembeza (antara yang hak dan yang bathil). Kerana itu, barangsiapa di antara kamu hadir (di negeri tempat tinggalnya) di bulan itu, maka hendaklah ia berpuasa pada bulan itu, dan barangsiapa sakit atau dalam perjalanan (lalu ia berbuka), maka (wajiblah baginya berpuasa), sebanyak hari yang ditinggalkannya, pada hari-hari yang lain. Allah menghendaki kemudahan bagimu, dan tidak menghendaki kesukaran bagimu. Dan hendaklah kamu mencukupkan bilangannya, dan hendaklah kamu mengagungkan Allah atas petunjuk-Nya yang diberikan kepadamu, supaya kamu bersyukur" Surah Al-Baqarah : 185