Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Friday, August 22, 2008

waghh aku ade dlm short list interviw jd steward mas airlines..:p


hehee..lme x post..

mmg kali ni entry yg gamak nya aku xcited giler..mne x nye... pagi2 cm bese r check email.. mmg position ni akuw dh lama apply..lme kee? 3mgu lepas kot..tup2 tiap2 ari la kan tgu email dri mas..dpt ke x attend thz interview:p..tup2 arini aku dpt da berita gembira tu.,.cm nk mlonjak kegirangan laa kan ade dlm short list tu..bjett dulu mmg x dpt r..takat academic i yg suam2 kukooo ni ahakss..tup2 pgil gak..so far mmg aku dh ready la sket2.. wat research sket.. mmg x saba giler n excited.rmai yg soh aku g interview..thankss lin.. fandey bg moral support kat aku.x lupa gak kat dak2 mespace ngn frenster..aku wat yg tmampu lah niti.tawakal..amin...:p