Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Monday, September 15, 2008

hAha..aNis Tag HaKU pLAK..BALas dEndam La tu heHE

5 tabiat buruk anda time skolah
* malas nk sapu smpah.yg time table tu huhu.tp nk bersih.cmaner tu??:p

* suka wat kawan skolah sakit ati n jeles.ahha (jaatnye aku time tu):p

* mengumpat hehe teworknyaa

* ponteng kelas pj..aku x suka bersenam pepagi buta..cikgu pj anti ngn aku beb..lantak rr

* malas wat keje skolah kekadang:p


3 favourite subject anda...kenapa?
* English..yeahh aku sgt suka subject ni

* Science.. hehe gegeh study ni mcbar..ermm klau amik class science.msti leh jd doc..cte2 gak tu.

* Art..weii aku suka melukis..hmm x sia2 bakat tu smpai laa ni pon aku jd pelukis pelan.thankss cikgu!:)


3 subjek yang anda tidak suke..kenape
* Sejarah...tp aku dpt c6 time spm..cm x caye jerkk.haha

* Matematik.. ntah memang lembap dri zmn skolah rendah.i hate!!

* add math haha.sama la tu zeroo


Menarik pada kamu...
* xder yg menarik kot..cuma kwn2 senang kwn ngn aku.especially pompoan.hahaa ..laki ni bole kire je kwn kat skolah..asal ntah.


Kamu paling suka..
* bila dpt markah english A.hahaaaa


Anda tidak boleh hidup tanpa..
* my family.henset n lagu:p


Setiap malam sebelum tidur,siapa yang anda hubungi
* form 5 bru blaja pkai henset haha tu pon sagem..hset bodo2 haha.


Aku nak sebarkan virus tag ini kepada
*azlan uitm
*rizal ukm
*mr miez
*nuar
*ajim
*n sape yg nak..angkat tgn yerrrr

4 comments:

Anonymous said...

hakhak.. pom5 bwu gna hp..hikhik.... aku form2 da guna..huhu..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

kemain pompuan nih :p

farish izaryl @izreez said...

huahak.taw xpe nuar:p

OfficialAzyMD said...

sebar virus jek?? xgentar lah... haha