Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Friday, September 19, 2008

mlM 7 lIkUr



Ermm Dh nk dkt bulan syawal, ada stu hal yang selalu watt aku nak sgt pulang kekampung. coz' suasana yang khas ada satu tradisi yang jarang aku jumpai kat tempat lain.that's it! tradisi malam7 Likur.time tulah keliling kg penuh ngn pelita uol's so far taun ni opkos la psg kan..lg2 umah bru..psg lmpu lip lap g..gegeh ni blik awl sabtu dpn nk bg chantek umah.smlm pon aku dh bli kat lyn (dak opis)bunge api ngn mecun sket wat men mse rye.bru meriah..ermm rsenya klau kat kg skang mmg dh bdentum munyik mecun..ka kl ni kurengg sket r.. bese la kn bndo..so,sesama lh kite psg plita.plita pnjut ke bese ke jnji cntek lman umah.x gteww?

2 comments:

Afeeq said...

btol2.....main la meriam buloh ...bru kelas.....br nmpk suasana raye.....hihihi :D

miss galaxy said...

beshnya raya..
dah x sabar nak blk kpg..

tmn umah anis penuh dgn lampu lip lap jer rizz