Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Thursday, September 4, 2008

tIkEt RayA--uWAA


- bas ni lah yang akan aku naik nti ok..:p
sedar xsedar dh 3hri pose..wlopon dh 3hri..aku cpt2 kena peka kat 1 menda ni.."tiket blik kg"!! as usual lah dh namanya anak perantau..time2 musim perayaan ni yg pling penting sklai adalah nk bli tket rye pulang ke kampung..huu..so, smlm aku ngn pendi ngn ayen g arr bli tket kat pudu..sesak nya TUHAN je yg taw..tup2 smpai kat kaunter aku pon tnya la tket utk jumaat mlm ni..oyea..lupe lak.bln pose nk gak blik bbuka pose ngn dorg..(wajib tuw..tetapp kan...ahaks)..tup2 ade tket kul 8 jew.ok lah tu..emm mmg tpaksa la aku bbuka kat puduraya kn nti sbelum nk nek bas.gteww...but tket ry utk 27hb ni xde lg la.uwaa kecewa siot x dijual lg...lg 2 mgu bru jual..dh cuak giler ni tkut abi.uhuu xmoo raye kat kl..x same skali no wayy..:(

1 comment:

you are now in my zone said...

balik kampong beshnyerrr...owang idak ader kampong ni senyap2 jer lah beraya kt KL nih...huhu