Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Wednesday, October 29, 2008

arGh TenSIoN Hari YaNg MaLANg!


~~ntah ape silapnye hri ni aku btul2 moody..lpas dpt call tuu teros ade je msalah yg timbol..dikala ni fikiran ku bgitu kusut.. dengan tetiba kena overtime pasal kerja last menet yg bos suroh lg..x pasal2 aku jd mangsa..maybe kul 10mlm bru blik..dan kepada sorg kwan yg lame aku knl dri zamn kolej lg..kali ni tpaksa aku mohon maaf sbb smpai sini je perkenalan kite. ini sume disebabkan sikap kau yg buat aku naik darahh dan kuang aja tuh... da lame da aku saba..tup2 kna hri ni.mmg siapp la ko nmpknye ngn aku..so jgn sesekali nk ko nk sebok pasal hal aku..gepren ke life aku suma sbb mulai arini kte putus kawan!!!......mmg perit tuk aku trime suma ni.tp ini sume disebabkan sikap kau..(patutlah skang aku mngerti kenape mse zman kolej sume anti ngn ko..)
p/s: skang aku cume mampu berdoa agar semangatku pulih spt sediakala..astagfirallah al azim...!

7 comments:

WaNz iMraN said...

Ritz..

Elop.. sabar k, setiap yang berlaku ada hikmahnya. You still have us(other friends). Ingat jangan rasa tertekan, biarkan hari ini berlalu dan lupakan cerita sedih pada hari ini k..

smile always!!~

you are now in my zone said...

aduh...ritzz r u ok?

nakmo tensen2 k... huhuhu

rizz said...

haq..xtaw laa..rizz xtaw punca ape rizz benci sgt kat die..biarlah riz dlm dunia rizz sedirik:(

ok nuar
thanks:)

emilia azman said...

lek lek.. chill.. jgn emosi...

miss galaxy said...

rizz dah ok kan skg nie
x mau sedey2 ek.
apa pon kami semua geng sayap ttp sahabat sejati rizz

Mohd Sufian said...

tetibe nak bermoody ni kennapa?

LYNN said...

releks k =)