Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Thursday, November 27, 2008

i HaTE u!!


~~pedass kan bunyik tajuk entry ni..anyway bkn ape..pepagi yg hening n nyaman ni tetiba ade plak mulut sorg dak opis ni nk mencaras aku.. aku ngn lyn (dak opis) gak lme dh em' gerammm ngn mamat ni..dh la die dok sblah aku ok..(aku ni hipokrit je dpn die!) dlam hti dok nyumpah2 mamat #$$#%#% ni ha..die ni dri dulu lg xpuas ati ngn aku.asal ntah.. aku nk overtime ke ..wat keje lmbat ke.aku nye psal laa..dh la aku msuk keje dlu drpada die..ade atiiiii tu nk mengarah org..aku taw ar gji ko beso lg dri aku.blik opis da la nk sharp je.nk tolg kale drawing yg 50 helai tu.. ade nak wat???? pasni die nye tender drawing wat sedirik k..aku ulangi..sedirikkkkkkkkkkkkk

..ni nk sebok2 lak nk taw project yg aku hndle dpn bos..siap nk complain2 g kn...klau korang nyirappp x dgn mmt ni?? panggg gak bru taw kn..aku ni daa la penat dgn karenah die..ngn keadaan opis ni yg x stabill aku rase..pastu sebuk lak nk jd bz body.. derrrrrrrrrrrrrrr!! damn!!..skang ni aku ngn lyn da baand dh dak ni..mmg die prasan ktorg x suka die..tp aku wat dek jer.smpai pnah 1 hri aku xtego taw.. ha.jgn men2.. n yg pling klaka aku ngn lyn leh lak ym dlm opis ni dok kutuk dak ni ble ktorg geram..gram gileeeee.. asal la aku dpt opis mate cmni.heee

6 comments:

Afeeq said...

dah nasib ko dpat beshfren cmtuh ...terime seadanya ya k ....haaaaa

~miss jaja~ said...

saba a.. nak wat cm ne owg cm tu ko ta yah layan.. wat angen jew.. lao aku la kat tempat ko aku da mengamuk abesh.. aku simbah kaler kat muka diye pastu aku conteng2 kat muka diye

mrMiEZ said...

rizz...

bawak banyak ngucap...

tu la di namakan politik opis. aku dah penah kena dah masa keja kat x-opis aku.

sabar kay..

you are now in my zone said...

jgn benci, lama2 jatuh hati :p HAKHAKHAK...

PöJìé PööH... Mulanya di sini... said...

sabau k..

Duke Luce Dell'amore said...

p je bakar meja die!
alang2 bakar opis skali!pastu twos xde keje!snang!xde sakit2 hati..wink2..