Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Wednesday, November 26, 2008

taGgEd AGAIn

tag again dri wan..bce keyh...:)

Let's Begin:-WHAT IF YOUR EX-GIRLFRIEND/EX-BOYFRIEND SAID THESE TO YOU,
1.hi,how r ya?
- shat je..u? (ngn nada rendah hehe..sbb da clash kn..xde r girang)

2.hey!you wanna go to mall?
- xmo r..de dateline lain hehe

3.i love you..
- semua tu dh berlalu..anggap la kte sbg kawan k:)

4. do you want some cookies?
- beskut raye ke? (gteww.hahahah) klau ferero roche nk gak..kikii

5.can u take me a picture?
- motipp pe nk tgkap gmba bgai..?? xmo!! (smbil berlalu pergi.hehee)

6. help me in my homeworks
- akunyer homework pon mlas nk wat..kekdahnye nk watkn ko lak..panggg kang!

7. here's my gift to you
-ape?!! suzuki swift ke? woley je..kikiii

8. let's just be textmatessorry,
- xmen sms..i nk video call jer..3 g ..(gteww)

.9. do you want me to buy u an ipod?
- ipod? aku x geti pkai menda tuh..pe kata bg ps3 ke..kikii

10.let's sit together in the bus..
- keta dh kena tarik ke?

11.hi baby..
- dun say that.HATE it!

12.you still cuteyes i am, but then not for you..
- u are crazy!

13.i still love
- cintaku hanya utk ..... not 4u again..

14.can i visit your house?
- 4 what?.. tp dtg la time my wedding (kah kah)

15.do u love me u know the answer but then semuanya dah terlambat.. Let it be just move on
- enuf..

Follow these instructions:named 5 candidates on ur listask them to complete this tag repost on their blogwrite the title"WHAT IF UR EX SAID THIS TO U?"

- pojie pooh..kikii
- aizoul!!
- mr edi ramanov <- tol ke i eja name u? hehe
- adam arjuna..
- kak rose cyg..kiki

No comments: