Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Wednesday, March 4, 2009

|| tag DarI mAS hANa ||


ok lah ni entry b4 rizz nk tdo.hikss bntai gegile blogging mlm ni sbb sok rizz xley blogging maa..nk off tenet b4 luch nk submit mende haram tuh heheh..k layanz,,,...entry by mas hana..[konco2 qilah]..so berbunyi gini..

ook aku nak tag korang... pilih lima orang sahabat yagn paling baik dengan korang... yang paling korang sayang.. yang paling sayang korang... nyatakan kebaikan dia... dan keburukkan dia... tak kira lah sahabat ym ke atau sahabat realiti korang... yang penting korang mesti kenal dan tau hati budi derang... hehehehhehehehhe juga tak kira lah kawan masa kecik.. or kawan sejak kecik... or kawan baru korang kenal... wakakkakakkaka

** RIZZ XNK CTE SAL KEBURUKAN KUI2....


APPLE @ JACK
- sgt cayang ini budak hihiii!..

POJIE POOH
- rizz suke share probs with pojie..rase comfortable.:)

NUAR ZONE
- beliau seorang yang sangat memahami...:)

QILAH
- x smpai sebulan kenal tp dah boleh wat regu dalam blog..caya lah! sayang kamoo sis!! hahahah motipp aku kna pgil kakak..wakakakak <--- gelak geguling! :p

AND THE LAST.....

PENDOT
- die lah teman di kala susah dan senang..
hehee..xlupe kepada all bloger's readers and my follower..sayang kamoo gak! xoxo!


6 comments:

anap_ilmi said...

saya xmasuk skali kah? :p

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

maceh2... :D *segan plak :p

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wakakaka aku dah bntai gelak besau kat opis nie dah pepagi laie dah wat aku tergolak wakakak terharu... terharu... menitik air hujan kat sini tetiba jer terus ujan wakakak ah'ha kita kkawan tak sampai sebulan dalam dunia blog nie terus jadi regu wakaka tapi regu dalam acara per?? wakakak ko jer leh layan dan tahan ngan aku so kira ko gak ler putus fius wakakak

akak waklu ang jgn wat aku muntah ijau wakakaka putus fius aku bertambah2 kalau ang panggil aku akak sah2 tak leh patri langsung wakakak

hezesuze said...

sib baik name xde dlm list...tag b4 this pong lom setelkan laie....

ko kene buat Qlah...jgn mhampakan org len...wakwawkawak

MeGa iNdrA pUtRa... said...

cantik nye pic mereka tuuuuuuu....

||| PöJìé PööH ||| said...

tq2..
cyg kamu gak!