Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Monday, March 23, 2009

|| UnTukMu Kak HeZe ||

~~alolo..sian lak bce new n3 kak heze..xde sape nk wat tag die kekdahnya..sowi kak.rizz bz sket lately nk mjawap tag hoho..fokus kpada msalah diri kekdahnye.k lah ni da free time..i will answer ur question yaa my sis! check it out:p

Here’s a chance to see how well you really know your husband/boyfriend/lover. Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do.The real challenge is to send it to your husband/boyfriend/lover to see how right you really are.

1.She’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
katun kekdahnya..i know!
2. You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
x sure 's' suke mkn ke x..rizz lupe.hehe
3. What’s one food he doesn’t like?
spinach hiks
4. You go out to eat and have a drink. What does he order?
orange juice..
5. Where did he go to high school?
errr..ntah kat kedah la..sm teknik kot
6. What size shoes does he wear?
6 maybe :p
7. If she was to collect anything, what would it be?
tataw collect pe hahaha..<--ape nye jawapan nihh
8. What is his favorite type of sandwich?
syg suka sandwich tuna kan..kekee
9. What would this person eat every day if he could?
nasi ayam 3 rasa.hehe
10. What is his favorite cereal?
x suka..same like me
11.What would she never wear?
baju kurung kot..haha.die lebih selesa pkai tshirt jeh
12. What is his favorite sports team?
KEDAH
13. Who did she vote for?
dunno larr
14. Who is her best friend?
dak2 uum sintok
15. What is something you do that she wishes you wouldn’t do?
ade laa rasie..sume nk taw kan?! hehee
16. What is his heritage?
pejadah soalan ni ek..kekee larikkkkkkk
17. What is his favourite colour?
purple ngn pink.hehe
18. What is her habit?
ermm x ckp lama kat tpon
19. What is she proud of?
Being my girlfrend..tiberrr hahahh
20. Lastly, do you think she will read this?
no laa keep it secret :')

5 comments:

b-boy said...

kompom le xkan bca.. kalu sayang abg rizz tu baca.. kompom2 sume jawapan salah... lalalala

hezesuze said...

ermmm...kompem xpaham lagik kan...huh!

anap_ilmi said...

uhuk2..br brape hari tinggal..byk gile hapdet..sori2...dis wik exm full!doakan taw..

b-boy said...

sampai dalam komn pun kak HEZE serang.. hiksss

wAtashiwa Nemo-cHan said...

er....
"syg" rizz should be he or she...???
motif~
lalalala....
kuikuikui...
lareeeekkkk.... rizz dh jdk son rizz.. kuikuikui