Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Thursday, March 19, 2009

|| WahH cAM nAk FeVeR!! ||

~~ haa cmtulah kekdahnye tagline di atas.. pagi td laa rizz rase tekak ni cm x best je..kpla pon huyung hayang gak..tp gegeh gak la g keje ..cm nk demam..haha yang lawaknye dak secretary kat opis ni pong nk demam.msing2 kat opis x bermaya..hajarnya kan!! rizz maybe smlm ting tong lepak ngn qilaah until 12..prank!!..gosh pastu minum air sejuk kemen nk 2 x.yela mulut dok pot pet je auss sudah bcerita kat qilah huhuuu!..tup2 pgi td tekak adoyai ..lunch lak td kat lua ngn lyn.pakat tahan teksi huhu mkn kat lua.bese rizz lepak kat gd floor je..ni pon ngh noneng jee.harus ku mc gak sok ni n melahar ke pavi pastu har2!...

8 comments:

Eazy Izzuddin said...

eazy pon cam nak demam gaks..
huhu
musim demam kot...
xD

b-boy said...

sahhh!!!.. sahhh!! sahh dahhh.. kena puaka sis QILA.. ntah bape banyak die anta semalam suh FOLLOOwww... ekekekekke

Nadzrah said...

minum air bnyk2
kurangkan minum air masak kalo bley
try minum air mineral
kdg2
air kat kedai tu pakai air masak yg bnyk sgt klorin
tu yg sakit tekak tuh
hehe

Kos Serani said...

Lar...siannya Rizz demam. Jgn lupa makan ubat dan kalau masih tak ok gak...pi klinik ya. Rehat secukupnya, take care

Agus Johns said...

demam kah? semoga sihat cepat
:)
walaupun demam masih gigih mengupdate belog.

aizul said...

moga cepat smbuh wey!!

sitekateki | dD said...

cepat2 mkn ubat...nanti kalau lambat melarat plak kang...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wakakak padan muka org minum segelas ang dok tibai 2 gelas wakaka (gugup jumpa aku kot wkakak) aku lew yg dok santau demam kat ang wakakak

serani ang suh rizz p klinik?? wakakak budak nie penakut nak p klinik wakaka takut kena injek wakakak aku nak seret dia ke klinik pun dia tak nak wakakak (kemain baek ati laie aku siap nak tolong antar kan laie wakakaka)