Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Wednesday, April 8, 2009

|| I like ThiS!! ||




ahaa arini rizz got tag dri mr mie..sal fashion!
ngee best lah rizz suka..tag cmni la me suka..cekidot hahaha

1.copy title kat atas tu.
2.buat satu sedikit "kenyataan" tentang "Outfit" kegemaran korang,macam pendahuluan.
3.cari "Outfit" kegemaran korang kat "Google Image Search"
4.tak kire la ape segala occasion yang korang suke pakai macam gi party ke,gig ke,berak ke.
5.segale pakaian mestilah start dari kepale hingge ke kaki.tak kire la brape banyak pon.accessories pon boleh,yang rare,mane-mane pon boleh.janji termasuk dalam kategori pakaian.
6.letak caption kat setiap gambar.macam brand ke,lagi best kalo ngan harge skali.
7.lastly,buat kesimpulan tentang outfit favourite korang.lantaklah kalau korang ni perasan ke.
8.pedajal 6 orang member korang dengan menge"tag" mereka.=D
yeapp rizz suka bju yg fitt!..haha wlopon mg kuwos k..agak selesa..klau pkai yg besar agak funny! hitam mmg sng nak match:) dan warna purple d bawah ni lak mmg slh satu my fav!.. 4 me xksah brand or no brand jnji selesa..sukakan rekaan topman dan slh satu butik kat bb plaza:)



beg..suka yg cmni..nmpak simple dan sng nak msuk pape bju n aksesori hikss!!

yeap..me mmg suka sua kotak2! hahahh:p cntek sgt kann
hitam tu menawan..sgt selesa ths short..hiksss

yeap cntek kann


kasut muncung tirus ngee..merah + hitam tetapss

cap yg funky.i likee...

lastly..thz is my style funky ajork..muahahh!


me wanna tag!!

pojie pooh!

aizul marcello

petani

corey

prince shetaki

eazy

** hehe me nk tgok other guys nye style haha

12 comments:

Unknown said...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

Mohd Sufian said...

Ko x nak tag aku pon

Hezesuze said...

hahah sib baek ang tak sis okey...kalo idak bleh ler interprem sandel 'crocs' ku itew...wakwakwakwak

smmgnye sis suke gaya yg simple ajork...

Corey said...

thank u encek rizz.. nnt aku wat

Blog Eazy Izzuddin said...

hiks...
ayyak!..
di tag..
insyallah eazy wat..
tp lmbt skit ea..
huhu
xD

eazy psl style kureng skit..
huhu..
klu ajak bro rizz kuar..
leh pilih kan bj2 yg sesuai 4 eazy t...
hehehe
=P
xD

P3tani is my nama said...

nanti petani wat erk..
skang nie xsesuai la..
ngah sgt sibuk
kejar dateline lor..
:)

Anonymous said...

sib baik aku takde... kalau tak jenuh aku mengambik gambar selai2 baju aku.. huhu

Cikgu Ije said...

suka gambar 1st tu! unik.

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

sib baek aku tak der wakakak kalau idak puas lew aku nak snap baju yg aku suka pakai wakakaka siap ngan spender laie wkakaka kejiiiiiii

mie said...

wahhh!!
funky ek...
tapi gue suka cap tu..
stylo la...
hahhaaaaa

DDFABULOUS.COM said...

sukanya pilihan2 rizz tu...
mengikuti citarasa dd sangatzzz...
specially the bagggg, shoesss n caps...
kena cari nie...

seroja said...

simple...sempoi..
styl....
n muke inosent jugak..
lalalala~!