Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Wednesday, April 15, 2009

|| Si PejAlan KaKi ||


~~ wahh n3 kemain..oh ye sarkastik sat har3!.pagi td ujan turun manja2 gtew..klau lebat cmne laa rizz nk g opis hajarnya!..wlopon dekat tp ku x sngup meredah ujan iteww..wlopon cume 15min bjln mcm2 bahana utk bgelar si pejalan kaki..oh sngt ku terfikirkan ini sume mse rentak kaki ni bjalan laju ke opis huhuuk..sian nasib si pejalan kaki..

antara faktor2 yg membimbangkan rizz bgelar pejalan kaki ini ialah

ragut - muahhaha! ade ke org nak ragut akuw?! tp dinasihatkan agar korg berjalan di arah bertentangan..bia moto berade di depan kte..so dorg xdpt nk ragut n kite ley standby time tuh hoho...lg 1 jgn la korg ralit men heset..berpada padalah.bdesup di rampok..hhehe..kwan rizz pnh jd mngsa! hiks


mangsa rogol & liwat - ishh sensitipnya! tp tulah hakikatnye k...actually dlu rizz akan blik tgh mlm kua dri opis around 10pm cozz keje yg melambak hajarnya! yela kerjaku tuk print drawing bgai kan...tp sejak2 berita kematian seorang pejalan kaki <-- lelaki yerr!! di sungai buloh mati diliwat dan dibunuh ngn kejam grr amat menakutkan! ..dan2 kul 6 aku cabut terus dri opis hajarnya! pling lewat pon kul 8pm..:p lg 1 mmg agak sunyi laluan pejalan kaki rizz itew..yela berhadapan ngn tasik p**..

di ejek - hurm penah merasainya.! ade aku kesah aku blik jln kaki

hujan - ohhh! ni mjadi masalh 4me..nak meredah bgai.klau manja2 cm pg td ok lg hehe.klau ribut taufan akan ku tunggu taxi sajork! hehe

mangsa langgar lari - mintak simpang!

dan pling mengerikan ialah.......

dikejar anjeng!!!! - ohhhhh sgt trauma ok sjak peristiwa tuh..ketar lutut rizz smpai skng klau ade hanj kat dpn ku ini..klau qilah pobia ngn fight..rizz pobia ngn anjeng!

oh ini hanyalah cebisan nukilan rasa rizz sbgai pejalan kaki..pasni si pejalan kaki ni akn bertukar menjadi superman! muahahhah bukan la.jd penunggang moto lak...akan tiba....




















9 comments:

suezensuzanna said...

byk kete menganak tirikan pejalan kaki....kejam huuhu.....

Eazy Izzuddin said...

saba je lah si pejalan kaki...
huhu..
hope rizz x pape ea...
xD
jalan la d tmpt yg rmi org...
br ok...
=)

Indera said...

1st!!
i pena kena ragut,tapi masa tuh naik moto. siot punye penyamun!!. jatoh moto tapi dia x dapt ragut my lappy. bebaloi la walopon luka kat kaki.padan muka dia!. ish, ye ke riz ada yg kes liwat n bunuh tu? duhhh..nak jadik apa yer skunk?

Nadzrah said...

bawak moto la besh!!
hehe
tp mesti comel rizz jalan bawak payung
ekeke

oyen said...

ergh!

hati2 rizz...
dah pos ker motonyer?

||| PöJìé PööH ||| said...

ishhhh seriau!!
ati² k!
cepat² angakt myvi tuh!
dah dekat stahun Pojie tggu tau!

AkuAyie said...

ahaha..lawak la rizz ni...
nk jimat duit ek? =P
xpe, sama la kita.. mmg ke mana pun jln kaki je..
(rizz ni saje je..)
nk bg aku pikir 2-3 kali sebelum kuar umah.. haha

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wakakak dalam banyak2 hanjj yg paling ang fobia yek wakakak hajarnya nak gak seret namaku wakakaka

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

huhuhu..hanya mampu mgiyakan saja