Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Friday, May 1, 2009

|| CuTi HaRi PeKeRJa YaNG aDoo! ||


~~ monen uols! huishh apekah? aptenon sudah.. arini cuti hari pekerja..lupe lak pendot arini cuti gak.so far rizz ade la kawan.. n then achik pon da blik kl hajarnya smlm.. arini die start keje blik stelah smgu bcuti kat kg.hum ..jelesss!! ..pendot lak blk kg ahad ni cuti smpai slasa ktnya.wargghh tensi!.. ni sume gara2 opis aku yg palat tu byo gji lmbat!..klau x arini rizz da ade kat jb dah.. shit!..depressnya...hurm nuar ade ajk rizz p ts ktnya nk p umh hntu ngn jim ,remy n kak heze..sorii guyss xdpt p.uols taw kann ape sbbnya..so xpyh la rizz nk xplain lg.hahak..!..mmg uncomfortable la..ni pon x mndi g..ape yg rizz ley ktakan hari pkerja taun ni mmg tol2 swey!..bencinyaa xley wat ape2 cuti 3 hri ni....da pnat jerit kt umh smlm mse sume xde org kt umh.puass3! depress!!.kdg2 aku jeles tgok org kat kliling aku hidup dilimpahi ngn kemewahan..btol la ckp lynn.yg kaya btmbah kaya.yg miskin? adoo?!.. aku da penat jd miskin nih..

k la nk smbung tdo. xde mood ..sedey3..

p/s : to readers..abaikan n3 ni k..

13 comments:

Indera said...

sabo yer rizz.ada hikmah disebalik sumer ni:-)

NizaM SuLaiMaN said...

aku sebat montot ang nak...!!
kemain ko kan... abih x gheti2 nak carik kjer len..
*marah ku kepada rizz*

MeGa iNdrA pUtRa... said...

dah kerajaan bgi cuti pun nak komplen2 g!!!yg adooo je pekerja2 kat malaysia neh!!!----tibeee aku emo ni pe sal....ha3...

Corey said...

Tensi time cuti pjg gaji lum masuk ek? hehe aku faham.. dulu masa makan gaji selalu alami situasi camni.
apa kata buat satu tabung khas santai. jgn sentuh.. hanya guna bila perlu berfoya2 ketika kering.
Disebabkan dah puas jadi camnila akhirnya aku bertekad bebaskan diri.

aizul said...

slamat hari pekerja hencek reez!!!

beleive me..rezki tuh pasti ada..!!

Kenek said...

sy miskin dan bertambah miskin..
adoo...
rizz,
sehengget plzzzzzzz~~ nk beli slurpee..
hehe

ije said...

semoga rizz bertambah2 kaya pasni!~

AkuAyie said...

x nk abaikan gk.. hehe

jgn sdeh2 k. Cheer up! =D

mie said...

selamat hari pekerja..
kalo stress sgt..
cr je keje lain...
hahhaaaa

[r][a][y] eusouff said...

abaikan entry..why? LOL

teringin nak tgk meja tu selepas dikemas...hehehhe

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

juai mahai laie... tue lah akibatnyer apa pun tak per lah kira tahun nie kenangan paling terindah buat ang wakakak.. okelah tue bai... kira ang dapat lew berehat selama cuti nie dan ketiadaan kami dan ingat repet meroyan alik kat ulu yam wakakaka ingat tk remind aku key

AiZouL tHe aBg keChiK... said...

rizz oh rizz
ni nak bgtahu sket
tapi jgn sentap

rezeki yg di kurniaan kan setiap org x sma ...
so doa2 kan lah dpt kerja bgus
jgn lupa pada ALLAH (solat)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

nex time kite kuar samer2 k... senyum skt...