Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Saturday, May 9, 2009

|| taGgEd fRoM aDrIANa ||

hjarnye kan!! kena tag pagi2 bute nih ngn adriana..haha rizz suke tagg ni u!..tp ku gugel pkai gmba tuk jwapannya bole? hahak..sori xdpt jwap tag b4 thz..quiq bz ktnya.haha so layanzz!
1.Citer ape yang buat anda ketawa sepanjang menontonnye?
- lawak gile thap cipan!

2.Citer ape yang buat anda menangis?

- sebab die dri tua ke muda.mnyayat hati lah.uols kna tgok!

3.Citer ape yang buat anda marah?
- chef yg asik marah memvavi vuta kat dapo!


4.Citer ape yang anda suke sangat2?

- sebab hero die aku suka! hahah boleh?!



5.Drama bersiri ape yang kamu tak pernah miss 1 episod pun?
- konsider drama ke?**** mati laa hahahh af kan penuh drama! ** larik


6.Lagu ape yang paling kamu suka?
- anak2 ikan jonas hahah..burnin up best!


7.Lagu ape yang paling kamu tak suke?
- xsuka lgu disko kot!


8.Lagu ape yang menggambarkan situasi anda sekarang?
- entah bile qilah nak dtg amek akuw niewwww! ** ngh tgu die haha


9.Lagu ape yang boleh buat anda gelak tak henti-henti?

-no idea loh!

10. Lagu ape yang boleh buat kamu menangis?

- breathless - shayne ward ** aku da mlas nk gugel.td lappy aku hang.nasib xkojoll hahahha

nak tag sapew?

- b boy,corey & petani..


3 comments:

Boo™ said...

haha~
oggy2..
suka bangat dong!
gelak sengsorg tnpa hnti..
hik3~

Eazy Izzuddin said...

hiks...
i like ur tag...
xD

Corey said...

ayayai..hehe mcm menarik.. nnt isnin aku buat..sebab esok dah ada agenda. aku tekad nak wat 1 day 1 entry hajarnya ekeke.