Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Wednesday, August 12, 2009

|| wAbak H1N1 yg meNAkUTkan ||


~~hi guyz! arini rizz keje cm bese..tp kene kai MASK!
- pagee2 lg dpt mask dri lynn reception..bos suro pkai kat office ktnya
- bank rakyat pong kna pkai kat bwh tu..
- ok la pkai mende ni..lgpon rizz batuk2 lately...kne kurangkan jln kat public..
- sabtu ni nk jupe si die..cmne ni..msti crowded uhuhuu
- facebook rizz kna block lg..xpe laa bg rehat jap..lg 2 days ok la tuh
- create twitter!
- smlm dpt tawuu pojie dpt offer study kat sydney australia,...! congrat dear.. so proud of u.. lpas ni rizz nk bjimba jimba ngn sape la kan..:'( sgt kehilangan...
tu jelah rangkuman cte utk arini...hahhaha **hengat sari brite utama keww?!

meniti hari2 bahagia 19hb,..27hb utk si die

12 comments:

b-boy said...

amvoi..sejak berkasih nie...kemain lagik..hek3

Eazy Izzuddin said...

wah2...
hihi
sbb tu eazy mls nk kuar
kene pki mask
hehe
xD

||| PöJìé PööH ||| said...

cewah!!!
ari2 bhgia tuh dah dekat2 pose..
jgn buat maksiat sudah, kne sambar petir kang!
hehehe..
thanks btw..

<< s| tED| >> said...

amboi pojie.... doa ke tu!!! apa pun selamat berbahagia tok rizz.. dan selamat berjaya tok pojie :P

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

rs cam semua org dah jadi nurse bertopeng nih kan =D

A j u E said...

mau cari mask yg kiut2...tp x jmp lg

suezensuzanna said...

yeah..me too kene pki topeng..haih.....bosan2

♥chentaMAYA™ said...

xlemas ke riz?

shah_ariel said...

wearin' mask now will be new fashion line in the world..

syaf said...

dah macam pakar bedah pulak..
takotnye....

heheh
nk lari dir reez...
reez ade h1n1........pecottttttttt

Rantong said...

Berita baik bagi kita umat Islam dalam menangani wabak H1N1.

Nabi Muhammad S.A.W. bersabda dalam Haditsnya yang dikutip dari kitab Ash Shahihain "Gunakanlah Habbatus Sauda" kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)” (HR.Bukhari, Muslim)

Ini adalah ikhtiar kita. Belilah apa2 jenama Habbatus Sauda dan amalkannya SEKARANG!!
_______________________
View Profile: Rantong™

Corey said...

bro nak beli, gi farmasi abis plakk..
kang buat mask sndiri kang huhu