Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Monday, October 20, 2008

MiSsiNG u Olls damN!:(

~~ Hmm..smlam lpas blik dri klcc, teros bkk pc n update blog.skarang aku ngn blog cm kembar..inilah tpt luahkan perasaan aku kott..aku ase kali ni aku xmo sshkan org lg..bia la aku ngn cara kau sedirik..(cm emo kn bunyiknye.haha abaikan je:)) winkk..dlm selang bpe jam shira on9..ptutla 2 3 hri ni aku asik ingat je kat x office mate yg keje kat dubai skang ni.. amt rncak skli aku bual ngn die.tnye kabar..shat kee..cmnae raye d prantauan..die ckp dlm januari bru blik msia..aku doakan semoga cpt smpai ngn selamat..shira soh tkr layout fs..aku dh watkan.i will!!:)x saba nk jupe hang noo.lepak2 tgok wyg cm dulu..ngn kak ayu skali.kalian kwan yg amt bmakna:)mse bkk fs shira aku grabb gmbr2 rye die..sori x mtk izin hehee.aku taw hang taa marah kan..:) cyunk hangpa..


~open house kedutaan Malaysia di UAE ~


~KORANGG AKU NAK NEK UNTA TU LEH.HAHA~


~gmbar berlatar belakang pentah bgunan tu.kebangaan uae kan~

2 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ooo...ni kawan kat Dubai tu yew? :)

farish izaryl @izreez said...

ha'ah nilah kwan kat dubai..:)