Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Friday, November 28, 2008

i HatE mYseLF!!


sedeh...geram..sebak n pilu menyelubungiku tatkala aku menaip coretan ini..RASE CAM NAK MA** JERR..XYH SUSAHKAN SAPE2 LG!.dlm blog ni lah aku leh lpaskan geram n apa yg terbuku di hati..sorry guys..!!


I HATE MYSELF THIZ TIME!!!! I DUNNO Y...

HATE

HATE

HATE

HATE

HATE

HATE


P/S: semoga ALLAH mengampunkan dosa2 ku..insan yg lemah ini...

5 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

ala,biase ler tu..kdang2 jim pun benci diri sendiri gak..
pernah tu smpi nk bunuh diri..tp xjd!huhuhu...

oyen said...

bila rasa nak BENCI diri sendiri...cuba tengok semua orang yang SAYANG kat kita...

cik wanie said...

rizz...

kadang2 mmg akn berlaku mcm nie,
kita akn rasa benci pada diri kita,
tapi kita kena lalui semua ini dgn penuh tabah...

ok my dear:)

you are now in my zone said...

setuju ngan OYEN ;)

PöJìé PööH... Mulanya di sini... said...

ei meroyan la rizz nih tau!
sabor ek..
xsayang diri sndiri ramai lg yg sayang kat kamu...
jgn kasi org yg sayang kat kamu tuh patah ati ok!