Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Monday, February 23, 2009

keEmeriAHAn OsCAR 2009

~~ hahahah!! usah ditanya rizz mengapa..skang ngh feeling kat red carpet oscar sehh!! wlapon brad pitt ngn angelina jolie x mng..ttp bngga ngn dorg..x sangka gak mendiang heath ledger mng utk filem the dark night..dan best la gak bile tgok kate winslet mng ..wahh x saba r nk tgok... k lah nk publish gmba ni utk tatapan uols!! x byk rizz show.rizz show yg rizz minat je


tetap kacak wlopon umo dikala 40 an..

kate winslet mmg layak mng rasenye!!..weeeee

mario lopez!!! warghh...


vanessa hudgends..comei je kanzz

aloloo..mmg so sweet r pasangan nih..!

hensem dan jelita!!

muahaha feeling ratu dah si angelina nih..












6 comments:

AzLaN MoHaMeD said...

ooooh! suke sgt dgn Brangelina

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

ya allah dak rizz nie aku dah komen di kata lom komen ... tue ler saper suh nak tapis2 komen nie kan dah susah wakakak aku yg tension ngan bos aku ko plak yang moody wakakak leh kena tempias plak yek wakakak

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

apa pun aku suka yg muka cam org melayu tue ala gampar pompuan tue aku lupa arr nama dia yang tangan dia kat dada tue hehehe lawa arr dia...

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

vanessa hudgends..comei je kanzz<<< hah minah nie lawa laaa... subhanallah sebaik2 ciptaan Allah

amik ko kemain banyak aku komen... nie kalau tak dapat laie aku x taw ler nak cakap per wakakak

hezesuze said...

aikk...moody la plak...hehehe tp n3 arini mmg cantik2 sumenye..

smmgnye pasangan brad pit & angelina mmg kelasssss....auwww...

amik mood...amik mood...amik mood

NizaM SuLaiMaN said...

eak...
mario ade tecalon gak kerw..??