Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Friday, February 13, 2009

KuRus?? SuSaH keR?..

hehe..takpe2 t nk bentuk bdn cmni.yeaa actor prison break!

~~motippnye headline entry kali ni..hahaks..lately ni rizz tgok rmai blogger nak mengkancilkan diri.hehe [amik statement kak senduk..haha best bce blog die..sgt lucu! go2 kak senduk..abaikan je lahar2 yg mggumu itew..sgt kagum ngn smngat kak senduk..leh je mng yooyoh blogger award ni]..hopely dorg bjaya lah..lg2 my hosmate ni..smlm mkn kueh je..so tpksa arr rizz mkn lonely smlm..rizz nye berat bdn mmg la x stabil..tataw nape..i think b4 rizz sakit dlu my weight dlm 58kg..n turun ngn mendadak tgl 52kg n skang tgal 50 kg..x sesuai ngn ketinggian ku yg mcm galah ni ok..haha 175cm..tp satu je..rizz happy! sbb rizz leh mkn ape je rizz suka tnpa nk diet2 segala..bkn rizz xnk cube menaikkan berat bdn..jgn xingt yg kdg2 rizz amik nasi dlm kuantiti yg byk.mgunung gak ar nasi..tp still maintain g..itulah tanda kebesaranNYA..maybe xmo rizz naik bdn kot..actually mmg rizz kuat mkn..xkira arr nasi or snek.coklat ke..mmg sedey kdg2 tgok cermin bdn ni still gtu.tp bia la..nak cri baju n seluar pon sng...so disebabkan rizz ni kurus..maybe mnyebabkan impakk yg besa kpd sstgh org.. xphm aku prangai org skelilng kdg2 penuh hasad dengki kowt!!! jeles gaknye aku bbdn kuwos ni.. perkataan cmni mmg perit utk didengar ye...


" alaa bdn hang ni sekeping arr..cube laa naikkan berat bdn."

" aku tgok ko ni mkn byk tp bdn tetap mcm tu gak.pelik2..."


dan mcm2 lg..sume ni bikin tlinge ni panasss je..eee nk je rizz ckp cmni


"ahaa.de ke aku sshkan ko..mtk blnje ke?..mtk beras ke.."


nasib ah x ckp kan..juzz ignore it..kdg2 mende2 cmni r yg leh wat tekanan..tulaa.ssh nk ckp yg gajah nk jd kancil..kancil lak nk besa lak..so moral of the story..trime la diri kte seadanya.bsenam k gak.joging whateva.rizz bulan pon bpe kali je joging kat tasik..:p..dan jgn ar mggap pkara cmni mbebankan anda..sori taw klau sape sentap.amponn hehe


p/s : wahh gile tol entry ni taw!!...

9 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sometimes people got confuse between 'slim' and 'underweight' same goes to 'chubby' and 'overweight'...

ada byk bezanya kt situ...

kurus tidak bermakna anda melidi

berisi tidak bermakna anda obesiti

;)

oyen said...

waaa~
kamu lebih ringan dariku.
aku pn na gmok sket.

hehe~
suka sgt ayat balasan kamu - ade nyusahkan korang ker??

suka-suka..

♥miss zaza♥ said...

berat kita sama???????
OMG!
mana aci ;P

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

rizzz ayat ko tue kira baek gak arr patutnyer ko jawab ler "ada aku minta wet ko ker bila aku nak makan?" wakkak apa pun aku sokong ngan ang bila ng kata terima diri sendiri seadanya.. kena ingat kita kena sayang diri kita dulu sebelum syg org lain... ada kena mengena ker?:-? hmmm... walkaka

Afeeq said...

x kisah yg penting kte hippy dgn bdn kte ...yg penting jge kesihatan .....

Remy.com said...

btol kater anuar kamaruddin tu rizz...

remy ni pon ramai yg konpius, ramai ckp remy gemuk...

tu yg membuat remy jd tertekan dan kurang selere mkn, cian kn?

huhu...

hezesuze said...

nak mengkancilkan diri jgak...hehehe smmgnya statement kak senduk bagusssss gitew...

nak try minum air inai...bleh???

a i r a said...

aaa... see..
this is also my February Resolution!
menaikkan berat badan..

tapi sumpah tak naik2 makna bnyak mana pun k.
nak turun gila senang..

haihh..

MINUM GAIN-8.

ntah mujarab atau tak... hehehe

Adam Arjuna said...

Rizz, aku pon kurus gak..

tapi alhamdulillah la masih dlm BMI yg unggul.. tp still nampak kurus..

makan punya la byk badan tetap tak naik n gemok!! atleast berisi skit pon tak per la kan..?? tp blom masanya lg kot..

apa nak buat eyh..janji idop kita ni sehat udah le kan..kan..kan..