Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Tuesday, February 10, 2009

TaNdA 2 lELAKi JatUH cInTA...

~~huargh..kemain tajuk lg kan.ahakss..btw semua ni juzz bunge2 cinta sempena 14 february yg bakal mnjelang je gtew.hihii suka2 uols..so td ngntok gle kat opis..google la something n rizz found thz..menarik utk d share bsama ..hahaa....

Bila lelaki benar-benar jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dengan ikhlas,perubahan sikapnya amat mengejutkan. Hati lelaki yang dianggap keras selama ini, tiba-tiba secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dengan relanya. Bahkan lelaki yang mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja untuk kekasihnya.Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. untuk melihat lelaki menangis amatlah payah.
Diantara tanda-tanda lelaki yang jatuh cinta dengan hebat ialah:
1. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa.<--penah gak haha..
2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap.
(klau2 2 kuat ckp.sape yg denga? hehe)
3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.<--penting..
4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.<--haha cm psyco lakss
5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.<--hurmm maybe..? 6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga.<-- ish no need 7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dengan kekasihnya.<-- hahaa.,motip
8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.<-- yeah true.. 9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari orang lain.<--ngade2 sgt hihiksss 10. Dia menjadi orang yang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.<-- mestilah
11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya.<-- adoyai lemahhh nk pujok
12. Dia akan mengelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama.<--rinduu oo 13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya.<-wah so care
14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.<--bgolak nyawa uols
15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.<--penting ni...
16. Dia tidak akan melayan perempuan (klu laki? hahar...) lain yang tidak ada urusan penting dengannya.<--hihi.. 17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.<---yupppp 18. Dia membanggakan kekasihnya di depan orang lain.<--xde kotttt
19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan (laki..:p) lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya.<--pnh gak 20. Apabila timbul orang ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya.<--bhaya ni ehhe
21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.<--wah3....
22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100 peratus mencintai kekasihnya.<--yaa btol tuu 23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmata hanya untuk seorang perempuan. HARGAILAH MEREKA <--hehe xmo ah nangess:p


p/s : hahah ape komen korng lak?:p

9 comments:

a i r a said...

70% dari tanda2 tak pernah jumpa pun lagi..
pfft...

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

moral of the story...

mari bangunkan cinta wahai lelaki2 semua...nak jatuh watper? sakit badan sajo...keke :p

RyZ4L said...

haha.
x perlu cinta!
tibe je..haha

Remy.com said...

remy tiap hari nangis maser mandi, x tau nper terasa air mengalir dari atas rambut sampi ke kaki...

pelik ar, huhu...

SAIFUL said...

u jatuh cinta dengan i ke?

SAIFUL said...

remy i like ur answer!

MeGa iNdrA pUtRa... said...

tanda2 ni tol ke...hak3....da yg x kena ni...hua3...

oyen said...

erm.
still kompius ngan tajuk~
tanda2 lelaki jatuh cinta @ tanda 2(dua) lelaki jatuh cinta?

layan jah~

Remy.com said...

saiful, thanks...
jawapan yg menyakitkan hati, hua hua hua...