Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Friday, March 6, 2009

|| I'll Be CrAzY dOnE tHz TaG?! ||

jawap la soalan yg gilerr ni hikss

~~ smlm cm bese de je updated blog rizz terus usha blog adik amir nih hikss..tkena aku..ahaa taw pon sian rizz slalu kena tag...tp tetapppz kan ko nk kenekan haha..k lets go :p


001. Real name -- farizz harmi
002. Nickname(s) -- Rizz,chot,boy,pacat..:p
003. Zodiac sign -- leo...
004. Male or female -- opkos la male..lol
005. Elementary school -- tadika pe tah heheh
006. Primary school -- Skup kluang johor
007. High school -- smk belitong kluang johor
008. Hair colour -- dark brown
009. Long or short -- medium hahah:p
010. Loud or quiet – depend on situation laa…
011. Sweats or jeans – I love both!
012. Phone or camera -- phone yang ada camera
013. Health freak – eat to live not live to eat.. [10 - 13 same ngn amir..hiks!]
014. Drink or smoke - xkoser!
015. Do you have a crush on someone – xde kottt
016. Eat or drink -- both
017. Piercings – erk..!!! x mo laa
018. Tattoos – nope..HAVE YOU EVER?
019. Been in airplanes – ade sesape nk bwk x? plishhh
020. Been in a relationship – yeah…~ 2 + 1 = opss
021. Been in a car accident – mtk sempang! huish
022. Been in a fish fight – erk??? Pebende tuh!?FIRSTS...
023. Piercings – no! no! no!...
024. First best friend – amm
025. First award – Time skolah rendah dulu
026. First crush – dah clash pon…
027. Oh tots, you miss this one!
028. First big vacation -- xhengat...around msia jew
029. Person you talked to – frenz n my sis
030. Person you texted to – lynn dak opis
031. Person you watched a DVD with – pendot n pokcik
032. Food you ate - xmkn pe lg huuk lapo
033. Movie you watched alone – hehe x) <-keji!
034. Song you listened to – heavent sent - keisya cole
035. Thing you bought -- kain utk my sis..sutera korea
036. Person you hugged – i want hugg ab...a :p
037. Food – pizza!
038. Drinks – fresh orange
039. Clothing -- romp ngn topman
040. Flower – white rose
041. You miss this one too, tots!
042. Colours - red opkos
043. Movies – comedy romantic
044. Subjects – architecture studies
IN 2008, I...

045. get new friends closer ..be come sayaps..
046. move new home
047. watch many movie laa..addicted aku ni tiberrr
048. berat bdan susut until 50kg
049. become model in deballz modelling
050. draft the fuckin drawing..:p
051. fight with....
052. blogging! luperr lakk
053. gathering sayap's every month
054. become pak teh when amani c the world.hikss
055. bile rmbut da pnjang sket
056. 3f!! lol
057. xtaw lah..hahahah
058. tamau jawap
059. bli dvd smpai penuh rakk
060. ashik sopink x hengat
061. hang out with jack slalu...
062. ngadap my hosmate face everyday..lol
063. dpt lesen keta
064. menggila mse bwk keta.hahah 1st time la ktekann
065. selalu tido lmbt
066. was happy totally
CURRENTLY,

067. Eating - xde...
068. Drinking – xmnum gak..celik mata ngadap lappy
069. I'm about to - kemas brg..mlm ni nk blah blik jb
070. Listening to -- assembly pepagi buta yg memekakkan telinga..damn!
071. Plans for today – blik jb..
072. Waiting for -- kasih n sayang hahaha
073. Want kids – twins ley x
074. Want to get married -- insyaALLAH..1 day
075. Careers in mind -- model

WHICH IS BETTER WITH A GUY/GIRL?

076. Lips or eyes – both
077. Shorter or taller – tall.like me lh...hiks
078. Romantic or spontaneous - both hiksss
079. Nice stomach or nice arm – loving
080. Sensitive or loud – caring is better!!
081. Hook-up or relationship -- relationship!
082. Trouble-maker or hesitant -- both no!

HAVE YOU EVER:

083. Lost glasses/contacts – ade jehhh
084. Snuck out of your house – why???
085. Held a gun/knife for self-defense - pentinggg
086. Killed somebody – xbekk dosa besa
087. Broken someone's heart – currently hati aku yg broke..!! rasanya
088. Been arrested – hikss xde kot
089. Cried when someone died – yup.. someone meanigfull to me
DO YOU BELIEVE IN:
090. Yourself – sgt sensitippp
091. Miracles -- yep.dengan ketentuan Tuhan
092. Love at first sight -- i like!!
093. Heaven -- for sure, yess!
094. Santa Claus – aku x caye
095. Sex on the first date – hahhahaha
096. Kiss on the first date -- perhapsTRUTHFULLY,
097. Is there one person you want to be with right now – alone
098. Are you seriously happy with where you are in life -- xsuka.benci..
099. Do you believe in God -- yes! Allah the Almighty
100. Post a '100 truths' and tag 12 people

- qilah
- dik b-boy
- eazy
- mas-hana
- oyen
- remy.com
- sera
- saiful
- nemo
- pojie pooh
- lotti
- joey
hahhaha rasaainn..penat aku wat tag aram nih ekekek


9 comments:

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

puaka sungguh wakakak nama yg pertama sekali plak tue wakakka

oyen said...

dah buat dah ni...
wOooohOOoo~
waaayyyyy ahead of u brotthaa!
:P

Eazy Izzuddin said...

eazy kene tag kah??..
adoyai...
huk3...
xD

hezesuze said...

hehehe...sib baik nama akak xtersenarai kan....

♥miss zaza♥ said...

boley tak tak hengat tadika mana dia pergi dulu
kekeke ;P

b-boy said...

panjang nya... abg RIZZ nak jadik RAJA TAGG ke..? ekekekeke

joey said...

jap..jap...

joey itu aku kah?

erk....hahahaha

wAtashiwa Nemo-cHan said...

rizz....
nieh tag nemo lah....
nemo dh buat....
nemo kene buat lg ker...????
panjang matie....
huhhuhuhu

wAtashiwa Nemo-cHan said...

rizz...
xphm....
45 smpi 66...
nk kene jwp per?
jwp ikut sker erk?