Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Tuesday, March 17, 2009

|| YeA hADIah Da SamPai! ||


~~ pagi td around 11 si die text me! hikss

s : "awk, awk anta adiah2 lam bgkusan ke? sy nk g ambk"
r : "haha.suke x adiah ape dlm tu. waaa x saba lak sy.mms pls.hehe"
s : "Dh tgk.*** nt sy mms.coz nk g libry ada dscion"
r : "ok luv u!"
s : "me too!"

*** tett kompem dak2 ni bhan aku pasni lagi2 kroni aku si qilah ng dek boi hahaar. hungga3!. skng still tgu mms from my dear..td die bz sket..thanks to pos malaysia sbb anta present tuh slmat.yeay! 3 hri gak la sbb kat sintok uum kedah..pacek tuh kata smgu..hurmm bialah..hepi3!

9 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

untung si dia! hiks! ;) nak adiah gak...riben pun jadi lah :p huahuahua

hezesuze said...

hepiii latuhhh dpt adiah...ermmm

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

wakakak kemain laie suh aku bukak blog baca n3 terbaru memang aku nak mendinding jew baca weiii wakakak kemain laie sanggup p pos barang sampai ke CM wakakak kemain jauh giler wakakak

||| PöJìé PööH ||| said...

nak lempang ker nk bg pujian kat Rizz nih ek..
suggest sket..
hehehe..

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

pojie... aku suggest kan ang kasi penampao tapak kaki lelaju wakakaka

b-boy said...

i luv u too..!! wakakakakaka

♥miss zaza♥ said...

nak hadiah jugek!!!!


kah kah kah ;D

Remy.com said...

remy setuju ngan qilah tu pojie, tampo jer lelaju si rizz ni...

AzLaN MoHaMeD said...

gitew.. sape S tuh?blur maaa