Follow me i follow u meh!

farish izaryl @izreez

My photo
Bandar Sri Permaisuri, Cheras, Malaysia
@izreez Farish izaryl Love travel!

Tuesday, April 7, 2009

|| TaG fRoM aDrIana ||

~~actually raja tag ini <--- hahahh pnh digelarkan keke..da xlarat nk mjawap tag hajarnya!..maybe ni last tag utk thz month..okeh sesape nk tag rizz bln dpn la k rizz continue hehe..rizz jawap tag ni coz look interesting:)..so cekidottt ekeke

1.Bekas kekasih saya adalah :byk..hahhha.gtew kan hajarnya!..antaranye justin timberlake.muahaha

2.Saya sedang mendengar :radio mix fm..sape tah nyyi..best gak..

3.Mungkin saya patut :part time job :'( dintiss uols

4.Saya suka :ngadap tenet,blog,ms,fs,fb,ym n manjam hahhhha

5.Sahabat-sahabat baik saya :ramai.xterkira..alhamdulilah..

6.Saya tak paham :asal org smkin buta seni? hahaha

7.Saya kehilangan : kecantekan hahahh kemenn

8.Ramai yang berkata : funny..! yeker haha..its me :p

9.Makna nama saya : entah la ..x enghat lak.rsenya dlu de rujuk gak hihiii

10.Cinta itu adalah:indah..yup kdg2 xde mkna tnpa si dia di sisi

11.Di suatu tempat, seseorang sedang : bermen ym d opis wlopon da waktu keje hajarnya!

12.Saya akan cuba :menguatkan semangat! utk terus survive..wah ayat

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : smpai bile2 kan ku ingat memori itew

14.Telefon bimbit saya :buwuk semacam je..nk pkai i phone la plish3

15.Bila saya terjaga dari tidur : wlopon alarm da munyik kul 7.30 tp tetap trik slimut n bgun kul 8 pagi hahah

16.Saya paling meluat apabila : tgok org yg memandangku cm nk mkn org..bodo kan?!

17.Pesta/Parti adalah :pesta buih.hahah bile mau menn

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :kucin ku ngee x sabo blik kg!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :1 -4 taun.sbb comei sgt time tu hahah

20.Hari ini :selasa uolss!!..bosan2 cptla kul 6

21.Malam ini saya akan :tgok tv la da de astro..mcm2 adaaaa

22.Esok pula saya akan :g keje mkn tdo tenet..as usual lor

23.Saya betul2 inginkan :g pantai g main air laut.i love beach..klau ley nk umh tepi pntai

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :x seindah yg dgmbarkan..tp bersyukur..coz de org ckp cm model.hahah riak sedikit wakakakakk

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :shopingg la pe lagi..lets uol!

26.Makanan Barat atau Jepun :taramm je..lme xmkn sushi

27.Bilik yang terang atau gelap :gelap hahah..mcm2 ley jd.kejiiiiii

28.Makanan segera adalah :i like it!

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? " oo yeke,,.sian ko! "

5 comments:

Namhkir said...

fast food is bad..lol

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

okeh sesape nk tag rizz bln dpn la k rizz continue hehe..
(laie keji wakakak)

Cinta itu adalah:indah..yup kdg2 xde mkna tnpa si dia di sisi
(wahhh kemain wakakak)

Di suatu tempat, seseorang sedang : bermen ym d opis wlopon da waktu keje hajarnya!
(ang lew tu wakaka)

Pesta/Parti adalah :pesta buih.hahah bile mau menn
(paling tak tahan waakak ada atie wakakak silap2 ang tengelam ngan buih2 tue wakak dah tak taw bezakan mana 1 ang mana satu buih wakakak)

joegrimjow said...

pernah xjawab tag n putus kawan
aduss
susah gak camni

hezesuze said...

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? " oo yeke,,.sian ko! "

hahaha sah2 ler ayat tu tuk ang Qlah...sbbnye dpt bintik2 merah kt tangan ang tu..wakwakwaka

wAtashiwa Nemo-cHan said...

heh?
agak sronok....
nnt nk jgk try buat...
hahahah